marcel haarbosch
"Wat ik doe? Ik werk aan het succes van mijn klanten" 

Verwachtingen overtreffen...

Geplaatst op: 25 januari 2014
Geplaatst door: Marcel Haarbosch
Geplaatst in:

Om aan verwachtingen te kunnen voldoen (of ze te overtreffen) moet je eerst weten wat die verwachtingen bij je klant zijn. Logisch? Maar al te vaak doen mensen aannames die niet overeenstemmen met de werkelijke behoefte en verwachting. Ik heb vandaag een brainstorm met een nieuwe klant en vroeg hem naar zijn verwachtingen. "Daar ga ik even over nadenken", was zijn antwoord. Even later ontving ik van hem deze foto...



Reacties

Reageer op dit artikel

social media

voor wie ik werk

Veel organisaties zijn niet of onvoldoende structureel en pro-actief bezig met resultaatgerichte marketing, communicatie en sales. Vaak doet iemand het er (even) bij. Dit leidt zeer waarschijnlijk tot gemiste kansen! Met deze organisaties werk ik samen aan succes.

Kijlstra Riolering BV (Drachten)

Marktleider op het gebied van complete rioleringssystemen van beton

Straategie.nl (Woerden)

Brancheorganisatie van fabrikanten betonnen bestrating en straataankleding

Ilex Select (Nederland, België en Duitsland)

Look-a-like van buxus, de nieuwe revolutie in de tuin

Hawedo safetywear (Dongen)

Al 70 jaar dé specialist in persoonlijke beschermingsmiddelen

Janssen Accountants (Dongen)

Voor advies bij financiële, bedrijfseconomische en fiscale vraagstukken

Everbloom® hortensia (Wijk en Aalburg)

Met recht een World Class Hortensia