marcel haarbosch
"Het glas half vol of half leeg... Waar is de kraan?" 

maximaal rendement uit marketing

Onderling vertrouwen is voor mij en mijn opdrachtgevers de basis van een succesvolle samenwerking met een interessante win/win als resultaat. Steeds stel ik mezelf de vraag wat ik zou doen in uw situatie, alsof uw bedrijf mijn bedrijf is. Uw belang is mijn belang. Dat is mijn belofte.

Wat u mag verwachten in onze samenwerking:

  • Objectieve kijk (op wat werkelijk nodig is voor uw bedrijf)
  • Onafhankelijk advies (vanuit ervaring)
  • Resultaatgerichte werwijze (duidelijke focus)
  • Praktische, pragmatische aanpak (concreet actieplan)
  • Creatieve inbreng (onderscheid)

Er zijn verschillende vormen van samenwerking.

Start bijvoorbeeld met een strippenkaart. Maximaal rendement behaalt u als ik pro-actief kan werken op basis van een activiteitenplan en bijbehorend budget.

Wat mij betreft investeren we samen eerst een uurtje in een kennismaking!

voor wie ik werk

Veel organisaties zijn niet of onvoldoende structureel en pro-actief bezig met resultaatgerichte marketing, communicatie en sales. Vaak doet iemand het er (even) bij. Dit leidt zeer waarschijnlijk tot gemiste kansen! Met deze organisaties werk ik samen aan succes.

Ilex Select (Nederland, BelgiŽ en Duitsland)

Look-a-like van buxus, de nieuwe revolutie in de tuin

Janssen Accountants (Dongen)

Voor advies bij financiŽle, bedrijfseconomische en fiscale vraagstukken

Vakbeurs GrootGroenPlus (Zundert)

Dť Internationale boomkwekerij vakbeurs voor hoveniers, openbaar groen, tuinontwerpers en tuincentra

Kijlstra Riolering BV (Drachten)

Marktleider op het gebied van complete rioleringssystemen van beton

social media