marcel haarbosch
"Mijn werkdag? 100% verdelen in 10% inspiratie en 90% transpiratie" 

samenwerken aan kansen

Veel bedrijven in het MKB zijn niet of onvoldoende structureel en pro-actief bezig met marketing/communicatie in relatie tot sales. Vaak doet iemand het er (even) bij. Dit leidt zeer waarschijnlijk tot gemiste kansen! Met onderstaande bedrijven werk ik samen aan gerichte communicatie.

social media

koningsplein cadeau voor gemist koninklijk bezoek

Voor de fabrikanten van betonnen bestrating heb ik een steentje bij mogen dragen aan de troonwisseling. Oorspronkelijk stond het bezoek van de koninklijke familie op Koninginnedag aan de gemeenten Amstelveen en Graft-De Rijp gepland, maar vanwege de troonwisseling ging dit niet door...

bijzonder project

bijzonder project

Ik weet sinds 1 april jl. een heel, heel, echt heel klein beetje wat het is om Johan Cruijff te zijn. Op straat keken mensen me na. Althans, zo voelde het. Overal spraken mensen me aan. Bij het kinderdagverblijf, langs de lijn en op de sportschool. Vele felicitaties heb ik mogen ontvangen. Telefonisch, per mail, via SMS en in het weblog. Bijna 2.500 bekeken pagina's op deze website, op die ene dag...

Geestelijk vader van de USP's

Geestelijk vader van de USP's

Rosser Reeves (1910-1984), geestelijk vader van de USP's (Unique Selling Points) van een product of dienst, zei het treffend: 'The product should be different from the competitors, not just the advertising.' Reeves, zeer succesvol Amerikaans reclameman, vond dat een product unieke eigenschappen moet bezitten en niet afhankelijk moet zijn van de vondst van een copywriter.